snart. 18. längtar.

en vecka. sen är jag där. där jag har velat vara i evigheter. det är snart. snartsnartsnart.
Så, vad händer i mitt liv? Jag går i skolan och pluggar som en häst. Sen dricker jag kaffe dagarna i enda och skickar roliga bilder på min fina iphone. Jag pussas och kramas med min pojkvän. Jag gillar att lyssna på lovsång och gå i kyrkan. Jag gillar också att kolla på tv. Jag älskar att cykla i spinningsalen och avskyr att vara sjuk. Jag spelar saxofon några gånger i veckan och just nu står detta på min längtingslista:
18!
Fest på stan
Sportlov
Sängen i kväll
Tills jag får tid att kolla klart på greys anatomy
tills jag är klar med skolan
dvs studenten
när jag har tjänat massa pengar och kan handla acnekläder
Trots dessa längtingsgrejer trivs jag ganska så bra i den lilla kommun jag bor i utanför göteborg. Väldigt nöjd med mitt val av gymnasium, och skulle mer än gärna se att västtrafiks tåg oftare går i tid.
Det var allt för nu
Over and out

Kommentarer
Postat av: johanna

jag längtar också tills jag kan handla acnekläder.. PUSS!

2012-01-24 @ 23:31:57
URL: http://pushittothelimit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0