tjugonionde januari tvåtusentolv

Min sista helg som 17 åring. Min sista helg som barn. Min sista helg att kunna använda ursäkten att jag inte har åldern inne. Jag har inte jobbat i helgen. Det var annat ståhej i hallen så mina simmisar fick ingen undervisning. Det kanske var lika bra, för mig då, halsen har nämligen börjat ge med sig. Och troligen hade den inte mått bra av upp och ner i kallt och varmt vatten, allmänt skrik och barnbaciller. Jag har varit och ätit en födelsedagsmiddag med familjen på Aludden idag. Sparrissoppa med kräfttårta, kalvytterfile med ljummen potatissallad och avocadovisp, till efterrätt en alldeles underbar citron och marängtårta med bär och hallonsås. MUMS vad gott! På onsdag smäller det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0